•.♥ دنیـــــای ایـــن روزای مـــن ♥.•

•.♥ دنیـــــای ایـــن روزای مـــن ♥.•
ایـن روزهـا می گـذرد امــّا مـن از ایـن روزهــا نمی گذرم
قالب وبلاگ

آدمـــــای دلـــتنگ

وقـــتایی کــــه خیلی بهشـــون خـــوش می گـــذره و می خندن...

یهــــــو...!!!

سرشـــون رو برمیگــــردونن اونـــوری..

یکــــم ثابت می شـــن!!!

یــــــــواش... یــــــــواش...

چشاشــــون پـــُــر از اشــک میشـــــه...!!!



نظرات شما عزیزان:

ویدا
ساعت6:04---14 اسفند 1390
سلام نازنینم
وبلاگت بقدری زیبا بود که تمام پستهایش را خواندم . اکثر نوشته ها برام تازگی داشت و احساس می کنم برخی از آنها دلنوشته های خودت هست . این پست را بسیار دوست دارم و موفق شدی اشکم را در بیاری . از آشنایی با شما واقعا" شاد شدم .....موفق باشی دوستم و روزهای خوشی را برایت آرزو می کنم


qasedak
ساعت16:06---9 اسفند 1390
کاش میشد یعضی اوقات جلوی اشک رو گرفت...

ghasedak
ساعت15:15---6 اسفند 1390
دو سال است که می دانم
بی قراری چیست
درد چیست
مهربانی چیست
دو سال است که می دانم
آواز چیست
راز چیست
چشم های تو شناسنامه مرا عوض کردند
امروز من دو ساله می شوم.

>گروس عبدلملکیان<


fatima
ساعت12:03---6 اسفند 1390
سلام دوست خوبم ، وبلاگ بسیار خوبی دارید . جمله ی بسیار زیبایی بود.موفق باشیپاسخ:سلام فاطیما جان.. مرسی عزیزم لطف داری خانمی

کلبه ی کاغذی
ساعت9:56---6 اسفند 1390
عجیجممم

maryam
ساعت0:13---6 اسفند 1390
ziba booooood elahi hishki intori nashe

sara
ساعت14:43---5 اسفند 1390
این بار توبگو دوستت دارم

نترس من آسمان را گرفته ام که

به زمین نیاید


ghasedak
ساعت12:12---5 اسفند 1390
همیشه در ریاضیات ضعیف بوده ام!
سال هاست دارم حساب می کنم
چگونه من بعلاوه ی تو شد:
"من"؟؟؟


ghasedak
ساعت12:11---5 اسفند 1390
همیشه در ریاضیات ضعیف بوده ام!
سال هاست دارم حساب می کنم
چگونه من بعلاوه ی تو شد:
"من"؟؟؟


آندیا
ساعت0:14---5 اسفند 1390
واقعا....قشنگ بود
وبلاگتو دوس دارم خیلی مطالبش قشنگه


ماهرخ
ساعت17:55---4 اسفند 1390
خیلی قشنگ بوووووووووود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:47 ] [ زـهـــرا ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ایـــن روزها... عـــجیب دلـــم بچگی می خـــواهد!!! خســـته ام!!! یــک قلـــم لـــطفاَ... می خــــواهم خـــودم را خــط خــطی کـــــنم!!!
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیـــــای ایـــن روزای مـــن و آدرس rahaeei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 1103
بازدید کل : 46068
تعداد مطالب : 196
تعداد نظرات : 800
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here

.

***

كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

***